Bidalketa eta itzulketak

icono-transport.jpg

Paketa bidaltzen

Bidalketa baldintzak

Mascarillas.eus-en (Hazlan S.L.), hainbat bidalketa aukera ditugu, beti ere mezularitza-enpresen bidez bidaltzen baditugu ere. Bidalketaren zenbatekoa kostatuko den jakiteko, kontuan izan hau hainbat faktoreren araberakoa izango dela: helmuga, aukeratutako entrega-denbora, erosketa-zenbatekoa eta bidalketaren pisua.

Espainia penintsulara eta Balear Uharteetara zuzendutako 180 € baino gehiagoko erosketetarako, bidalketa gastuak doakoak dira.

Gogoan izan entrega-epeak betetzeko, eskaera egin behar dela ebaki aurretik. Ebaketa egiteko denbora igaro ondoren, eskaera hurrengo egunean prozesatuko da, ezin baitugu garraio enpresari bidali. Kontuan izan, mozteko denbora hautatutako garraioaren araberakoa dela. Bidalketa estandarra aukeratzen baduzu, mozteko ordua 17:00 da eta premiazko bidalketa aukeratzen baduzu, mozteko ordua 14: 00ak da.

Transferentzia bidez ordaindutako eskaerak ez dira eraginkorrak transferentziaren zenbatekoa gure kontu korrontean jaso arte. Ordaintzeko beste bideen bidez eskaera berehala prestatzen hasiko da. Eskaera premiazkoa bada, banku transferentzia ez erabiltzea gomendatzen dugu ordainketa modu gisa.

Eskaera maskarak egiten dituzunean, bidalketa egin dugunean mezu elektroniko bidez jakinaraziko diogu. Gainera, bidalketaren jarraipena egingo dugu eta zurekin harremanetan jarriko da arazoren bat izanez gero. Horregatik, eskaera prozesuan telefono zenbaki bat eman diezagutela eskatzen dizuegu.

Entrega-eguna eta eguna

Gogoan izan garraio konpainiek astelehenetik ostiralera bakarrik funtzionatzen dutela. Ez dute larunbatetan edo, noski, igande edo jaiegunetan banatzen. Gainera, gutxi gorabehera entregatzeko datak ematen ditugunean, ez dugu kontuan hartzen helmugan tokiko edo eskualdeko oporrik dagoen; jatorrizko jai nazionalak eta tokikoak soilik hartzen ditugu kontuan.

Ezin dugu entrega-epea bermatu. Garraio konpainiek hitzartutako egunean zehar egin ahal izango dute 20: 00ak baino lehen. Hala ere, gutxi gorabehera denbora adierazi daiteke enpresa saiatuko dela, baina ez dago derrigortuta. Lokalizatuta ez bazaude, garraio konpainiak zurekin adostutako bigarren entrega saiatuko da. Bigarren saiakeraren ondoren aurkitzen ez bazara, garraio enpresaren instalazioetara joan beharko duzu eskaera jasotzera.

Baimendu gabeko eskaerak

Eskaera bat bidaltzen bada eta bezeroari egotzitako arrazoiengatik ezin bada entregatu, bidalketa-gastuengatik ordaindutako zenbatekoa ez da itzuliko, berriro ere bidalketa-gastuak ordaindu beharko dira salgaiaren itzuleragatik.

Erantzukizuna Epeak eta Garraiolaria

Bidalketa epeak gutxi gorabeherakoak dira. Ezin dira berme segurutzat hartu, nahiz eta normalean betetzen ditugun eskaeren% 90ean. Salbuespen kasuetan, paketeari bidaliko diogun garraio konpainia aldatzeko eskubidea gordetzen dugu, baina beti igarotze denbora mantenduz.

Vinistas.com-en erantzukizuna force maje ren kasuetan mugatuta dago (grebak, eguraldi kaltegarriak gertatuz gero, lur, itsaso edo airez zirkulazioa normala ekiditen dutenak) ... Kasu horietan, eskaerak lehenbailehen entregatuko dira eta aurretik adierazitako epeak ez dira aplikatuko.

Izena eman eta zure kontua Mascarillas.eus

helbidean

Erosketa prozesuan, mascarillas.eus-ekin elkartzeko aukera eskaintzen dizugu, erregistratu eta kontu bat sortuz. Zure identifikazio eta bidalketa datuak erregistratuz gero, prozesua arrazionalizatu dezakezu ondorengo erosketetan, bakarrik gorde ditzakezun bidalketa helbideren bat hautatuta, hainbat sor ditzakezu, aldatu, ezabatu edo berriak aurkeztu.

Garraio hornitzaileen zerrenda:


Itzulerak

Itzulketak lau pauso sinple jarraituz egin ditzakezu.

Prozesua:

Process-dev.jpg

1) Nola itzuli Artikulu bat

Mascarillas.eus-ek (Hazlan S.L.) bidalitako elementua itzuli nahi baduzu, urrats hauek jarraitu ditzakezu:

  1. Sar zaitez "Ordenaren historia" ataleko zure kontura < / li>
  2. Egin klik «Datuak» itzuli nahi duzun ordena aukeratzeko. span>
  3. Ordenaren xehetasunetan "Aukeratu bezeroak nahi duen produktua edo produktuak laukia markatuz. begiratu zure izenaren ondoan
  4. «Itzuli beharreko kantitatea gehitu» bada, produktu bat baino gehiago badaude
  5. Mesedez, adierazi azalpen labur batekin "Elementua itzultzearen arrazoia" arazoa konpondu dezakezula produktu horrekin badago eta hobetu
  6. Azkenean, egin klik «Itzuli eskatu»
  7. OHARRA: Produktuaren azalpen testu labur bat formularioaren behealdean sartzen baduzu eta "Bidali" jakinarazpena aurretik iritsiko da.

    Hazlan S.L.ren operadoreetako bat espero behar dugu. balioztatu elementuaren itzulera.

    Artikulu bat itzultzea

    2) Prestatu paketea bidalketa

    Itzulera eskaera onartuta, mezu bat bidaliko dizugu jakinarazteko. Zure kontua / Merkataritza itzulerak eta print sar ditzakezu Itzulera Inprimakia.

    Gogoratu hau: Produktua baldintza onetan itzuli behar da, jatorrizko etiketekin erabili edo manipulatu gabeko arrastorik gabe, edo, huts egin badu, dagoeneko kendu badituzu, ontzian sartu behar dituzu. Produktua Hazlan S.L.-n jaso ondoren, bere baldintzak egiaztatuko ditugu eta emaitzen arabera produktu berri bat bidaliko zaizu edo erosketaren zenbatekoa ordainduko da.

    Bezeroak 14 egun izango ditu elementu / k itzultzeko. Itzulketak onartuko dira tamainetan, ordena akastunean edo erroreetan errorea suposatzen duten itzulketak. Itzulketak ez dira onartzen kolore aldaketetarako. Biltegia utzi ez duten eskaerak tamaina eta kolorea aldatu daitezke, baina inoiz ez itzuli.

    Sar ezazu inprimakia

    Gure Itzulera Politikak Baldintzak eta baldintzak .

    3) Prestatu paketea eta entregatu mezularia

    Itsatsi paketean sartzen dugun etiketa itzultzeko paketean. Zure eskaera itzultzeko etiketa falta bada, inprimatu eta itsatsi lineako itzulketa prozesuaren amaieran sortu duzun PDF etiketa. Pakete ondo itxi eta entregatu mezularitza edo bilketa puntura. Azken aukera honetarako beharrezkoa da itzulketa zure kontuan erregistratzea. Modu honetan, etiketa aktibo egongo da eta zure eskaera puntuan erregistratu daiteke.

    Guregana iristen zarenean, zure dirua ordaintzeko jatorrizko formara itzuliko dugu. Zure eskaera dirutan ordaindu baduzu, lineako prozesuan banku kontu baten xehetasunak eskatuko dizkizuegu transferentzia egiteko.

    Gogoratu paketeak entregatzen direnetik 10 egun baliodera arte iraun dezakeela zure dirua itzultzerakoan jaso arte.

    4) Nola jaso dirua itzultzeko

    Erabilitako ordainketa metodoaren arabera, honela itzuliko dizugu:

    Txartela: zure txartelarekin lotutako kontuari kreditu bat jasoko diozu, eta txartelaren agirian egiaztatu dezakezu. Ordainketa likidatzeko data ez dugu gure menpe.

    Banku transferentzia: kreditu bat zuzenean jasoko duzu zure banku kontuan.

    Bidalketaren dirua: transferentzia egingo dugu zure banku-kontuan. Lineako itzulketa prozesuan bankuko datuak (IBAN / BIC) eskatuko dizkizuegu.

    Kontuan izan eskaera itzultzen baduzu ere, bidalketa kostuak ez direla itzulgarriak ..

    Gogoratu 10 egun baliodun iraun dezakeela garraiolariari bidaltzen zaionean, Hazlan S.L.-n jaso arte. eta itzulketaren itzulketa baieztatuko dugu. .